מרד בליכוד? \\ איתי גדסי ואבי רבינא

אסתי פלד No Comments on מרד בליכוד? \\ איתי גדסי ואבי רבינא

פרשננו הפוליטי, איתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "אם גלנט יצליח לגייס התנגדות בליכוד, זהו סופה של הממשלה – אין סיבה שבן גביר ורוטמן יישארו בממשלה שכזו". אבי רבינא: "בשעתיים האחרונות דברים רבים קורים. יש שינוי בתוכן הנאומים של גלנט ונתניהו, אם בכלל מסיבת העיתונאים תתקיים, מאחר שהיא נקבעה לתל אביב והוא כעת בדרכו לירושלים"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איתי גדסי על הדרמה הבפוליטית בצל ההפגנותי: "קבלת הפנים למפגינים היא לא מה שתכננו בעיריית בני ברק. הם תכננו להסביר לאותם אנשים, ונקבל את פניהם בדוכנים. המשטרה לא אישרה את זה מחשש לפרובוקציה. סגרו את העיר כמו בזמן הקורונה שחששו שהחרדים מפיצים מחלות. יש איפה ואיפה, וכשאתה מחבר את זה לעדכונים הפוליטיים נראה שהם ניצחו"

הפרשן הפוליטי, סיכם את דעתו על המהלך הפוליטי: "אם גלנט יצליח לגייס התנגדות בליכוד, זהו סופה של הממשלה – אין סיבה שבן גביר ורוטמן יישארו בממשלה שכזו"

אבי רבינא: "בשעתיים האחרונות דברים רבים קורים. יש שינוי בתוכן הנאומים של גלנט ונתניהו, אם בכלל מסיבת העיתונאים תתקיים, מאחר שהיא נקבעה לתל אביב והוא כעת בדרכו לירושלים. יתכן שגלנט ירכך את הטון, ויאמר שצריך לרכך את הרפורמה. זה קרב ראש בראש בין גלנט ללוין, נראה שיש ללוין פור וקואליציה גדולה של ח"כים מאחוריו"

הדיווח של איתי גדסי



0 תגובות